אולסייל המלצות

שירות לקוחות גרוע

לפני מספר ימים רכשתי מכונת כביסה דרך אתר אולסייל.

תואמה לי הובלה להיום. בעט רכישה ביקשתי גם פינוי של מוצר ישן.

היום, כאשר שליח היה אצלי בבית הוא אמר שמבקש 70 שח נוספים על כך שמכונת כביסה לא הייתה ליד הדלת.

הסברתי לו שבשום מקום לא רשום שמכונה צריכה להיות ליד הדלת, רשום שמכונה צריכה להיות מנותקת מחשמל ומים.

הוא התחיל להגיד שזה בגלל קורונה ולא מוכן לפנות מכונה. לא ככ מבין איך 70 שקל עוזרים להילחם בקורונה. אבל אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם.

הוא צירף לשיחה מנהלת שלו שגם היא אמרה על נהלי קורונה. חזרתי על כך שאני לא מבין איך 70 שח עוזרים במלחמה בקורונה ואני לא מוכן לשלם.

אחרי זה הוא אמר שהוא לא מוכן לפנות מכונה כי יש מייבש על מכונה. וזה נכון, היה מייבש על מכונה. וסיבה יחידה שלא הורדתי אותו כי יש לי בזמן אחרון בעיה עם גב ואני לא יכול להוריד וכמובן לא יכול לבקש מאשתי שתעשה את זה. הסברתי למוביל את זה, אז הוא התחיל להגיד משהו על כך שהוא לא מוכן לקחת אחריות על מייבש. לא הצלחתי להבין איך 70 שח פותרים בעיה של אחריות על מייבש, אבל בסדר.

אמרתי שאני רוצה לבטל עסקה כי רמת שירות ודיבור היא מתחת לכל ביקורת.

חזרה אליי נציגה – יפית מאולסייל. הסברתי לה כל מה שקרה. היא דיברה איתי ברמה הכי נמוכה שיכול להיות. אמרה שתעשה מה שבא לך, תבטל עסקה – תשלם דמי ביטול או תשלם למוביל. ועוד הוסיפה כמה פעמים, תדבר מהר, אתה מעקב את כולנו. ככה במילים האלו היא אמרה.

אולסייל איבדו לקוח שהיה לקוח שלכם המון שנים וביצע רכישות של אלפי שקלים

אני רכשתי מוצר מאולסייל, לא רכשתי מספק, לא מכיר ספק אפילו לא יודע איך קוראים להם. בשיחה בבוקר לא הרגשתי שאולסייל עושים משהו עבור לקוח.
אז שילמתי 70 שח על שניה שמוביל הוריד מייבש מהמכונה, אבל מקווה שכמה שיותר אנשים לא יקנו מאולסייל ומקווה ש70 שח האלו וחוסר רצון לתת שירות טוב ללקוח יעלו להם אלפי שקלים.